wtorek, 23 czerwca 2015

Tora Rozdział 2 Cz.1

Tora

Rozdział 2 Cz.1

          Rano Angela obudziła się bardzo zmęczona. "Co ja robiłam w nocy? Miałam straszny sen. Rada mnie złapała i utknęłam z jakimś dziwnym magiem pod jednym dachem. To chyba ostrzeżenie niedługo będę musiała się przenieść. Szkoda, polubiłam to miejsce." Tak rozmyślając zeszła do kuchni i zaczęła robić śniadanie.
          -Wcześnie coś wstałaś.-Głos sprawił, że zadrżała, powoli odwróciła się i zobaczyła czarnowłosego chłopaka opartego o futrynę drzwi. "Czyli to nie był sen!" Krzyknęło jej coś w głowie, ale szybko się opanowała.
-Muszę iść do szkoły.
-Czyli musimy iść razem. O matko, ale mi się nie chce.
-Leń.
-Uważaj na słowa!
-Prawda jest dla ciebie aż tak bolesna?!
Nawet nie zdążyła się zorientować kiedy chłopak doskoczył do niej. Zacisnął dłonie na bransoletach z magnetydu. Zabrał jej jeszcze więcej energii. Krzyknęła.
-Uważaj na słowa!-Wycedził przez zaciśnięte zęby.-Pośpiesz się. Jestem ciekawy jak wygląda szkoła nie-magów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz